Үйлчилгээний нөхцөл

НЭГ. НИЙТЛЭГ ҮНДЭСЛЭЛ

1.1 ........................................ нь АФТА ХХК-ны албан ёсны цахим дэлгүүр бөгөөд / цаашид АФТА........../ гэх, иргэний эрх зүйн бүрэн чадамжтай хуулийн этгээдийг / цаашид /үйлчлүүлэгч / гэх

1.2 . Энэхүү журам нь цаашид бараа бүтээгдэхүүн сурталчлах, захиалах, хүргэлтийн үйлчилгээ үзүүлэхтэй холбогдсон харилцааг зохицуулна.

1.3 ..................................... худалдааны тэмдэгтүүд нь АФТА ХХК-ны өмч бөгөөд тус веб сайтын лого, нэр бүтэц, загвар, контентыг хуулах, олшруулах, дуурайх, бусад хэлбэрээр ашиг орлого олох зорилгоор хэрэглэхийг хориглоно.

1.4 ........................... оюуны өмчийн эрх зөрчигдсөн тохиолдолд холбогдох этгээдийг Оюуны өмчийн тухай хууль, Зөрчлийн тухай хууль, Эрүүгийн тухай хуульд заасан хариуцлага хүлээлгэхээр холбогдох байгууллагад мэдэгдэнэ.

1.5 .......................... гаргасан мэдэгдэл, үнийн шинэчлэл, урамшуулал болон шинэ бүтээгдэхүүний мэдээлэл зэрэг нь АФТА ХХК-ны бусад салбар дэлгүүрүүдтэй ижил байна. Зарим тохиолдолд зөвхөн онлайн салбараар худалдаалагдах бараа бүтээгдэхүүн, урамшуулал, хямдралын мэдээллийг албан ёсны цахим хуудсаар мэдэгдэнэ.

1.6 . Үйлчлүүлэгч иргэний эрх зүйн бүрэн чадамжтай иргэн байх бөгөөд насанд хүрээгүй хүүхэд бол хууль ёсны төлөөлөгч /эцэг, эх/ харгалзан дэмжигч, асран хамгаалагчийн хамт үйлчилгээний нөхцөлийн дагуу худалдан авалт хийх боломжтой. 


ХОЁР.КОМПАНИЙН ЭРХ, ҮҮРЭГ

2.1. Барааны мэдээлэл, үнийн өөрчлөлт, хямдрал, урамшууллын үнэн зөвийг бүрэн хариуцна.

2.2. Хэрэглэгчийг барааны мэдээллээр хангана.

2.3.Хэрэглэгчийн барааны худалдан авалтын баримтыг ............хэрхэн хүргэх

2.4.Компани нь онлайн дэлгүүрийг өөрчлөх, сайжруулах, хөгжүүлэх болон бусад шаардлагаар бараа бүтээгдэхүүний хямдрал, урамшуулал, хөнгөлөлтийг хэзээ түдгэлзүүлэх, өөрчлөх, эсхүл дуусгахыг шийдэх эрхтэй.

2.5.Энэхүү үйлчилгээний нөхцөлийн заалтууд өөрчлөгдөх боломжтой бөгөөд үйлчлүүлэгчид компани мэдэгдэх үүрэгтэй.


ГУРАВ. ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙН ЭРХ, ҮҮРЭГ

3.1. Хэрэглэгч үйлчилгээний нөхцөлийг сайтар уншиж танилцсан байх үүрэгтэй бөгөөд танилцаагүйгээс үүдэн гарах аливаа асуудлыг компани хариуцахгүй.

3.2. Хэрэглэгч өөрийн сонгосон барааны мэдээлэл, зураг болон санамжтай сайтар танилцана.

3.3. Хэрэглэгч худалдан авалтын дүнгээ шилжүүлэхдээ үнэн зөв оруулах шаардлагатай.

3.4. Бараа бүтээгдэхүүнийг хүлээн авахдаа шалгаж, нягтлан авна.

3.5. Үйлчилгээ авахтай холбоотой мэдээллээ үнэн зөв оруулна.

3.6. Өөрийн мэдээллийн нууцлалын аюулгүй байдлыг хангана.

3.7. Бонус карт ашиглан худалдан авалт хийсэн тохиолдолд НӨАТ-ын зөрүүг үйлчлүүлэгч энэхүү үйлчилгээнд нэгдсэнээр хүлээн зөвшөөрсөнд тооцно.


ГУРАВ. ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙН БҮРТГЭЛ, МЭДЭЭЛЭЛ

3.1. ...................... үйлчлүүлэгчийн мэдээллийг зөвхөн үйлчилгээ үзүүлэх, захиалсан бараа бүтээгдэхүүн, хөнгөлөлт, урамшууллын мэдээлэл хүргэх зорилгоор ашиглана.


ДӨРӨВ. БАРАА ЗАХИАЛГА

4.1. Үйлчлүүлэгч өөрийн нэвтрэх эрхээ ашиглан бараа бүтээгдэхүүнээс сонголт хийж захиалга үүсгэнэ.

4.2. Захиалга үүсгэхдээ сагсалж захиална.

4.3. Захиалах бараа бүтээгдэхүүнээ сонгосон бол хүргэлтийн хаяг, утасны дугаараа оруулна.

4.4. Хүргэлтийн хаягаа оруулснаар компани аль болох түргэн шуурхай хүргэнэ.


ТАВ. ТӨЛБӨР ТООЦОО

5.1. Захиалгын төлбөрийг хийх нөхцөл олон төрөл байна. Үйлчлүүлэгч 1 төлбөрийн хэрэгслээс сонгож төлбөрөө төлнө.

5.2. Заагдсан төлбөрийг үйлчлүүлэгч урьдчилан төлнө.

5.3. Төлбөр дутуу төлөгдсөн болон төлөгдөөгүй тохиолдолд захиалга баталгаажихгүй бөгөөд бүрэн хийгдсэний дараа хүргэлт шилжинэ.

5.4. Төлбөр илүү төлөгдсөн тохиолдол 72 цагт багтаан үйлчлүүлэгчийн дансанд шилжүүлнэ.


ЗУРГАА. ХҮРГЭЛТ, ХҮЛЭЭЛГЭЖ ӨГӨХ

6.1. Үйлчлүүлэгчийн захиалгын төлбөр бүрэн төлөгдөж баталгаажуулснаас хойш заасан хаягт хүргэлт хийгдэнэ.

6.2. Захиалга хүлээж авах утасны дугаар холбогдоогүй тохиолдолд үйлчлүүлэгчийн оруулсан 2 дахь утсаар холбогдож, захиалгын талаарх  мэдээллийг хүргэж, хүргэлт хийнэ.

6.3. Үйлчлүүлэгчийн дугаарууд холбогдоогүй тохиолдолд хүргэлтийн хаягийн дагуу очиж, хүлээж авах үйлчлүүлэгчид мэдээллийг тулган захиалгыг хүлээлгэж өгнө.

6.4. Захиалга цуцлах...